چرا سهام علیرغم ترس از رکود اقتصادی ، در حال بازگشت است
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

مالیکا میترا گزارشگر پول است که روندهای پول ، سرمایه گذاری و رمزنگاری را پوشش می دهد. کار او همچنین در Bloomberg News ، CNBC و جاهای دیگر ظاهر شده است.

برد تاتل سردبیر ارشد پول است که اخبار خرید ، خرده فروشی و عمومی را پوشش می دهد. او همچنین روزنامه نگاری را به صورت پاره وقت در UMass-Amherst آموزش می دهد.

URL صفحه

پول مشتری هیچ مشاور سرمایه گذاری در این صفحه نیست. اطلاعات ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری در نظر گرفته نشده است. پول خدمات مشاوره ای را ارائه نمی دهد.

Businessman checking stock market on mobile phone

علیرغم تورم و ترس از رکود اقتصادی ، سهام در ماه اکتبر بازگردد.

کامپوزیت S& P 500 و NASDAQ به ترتیب در حدود 8 ٪ و 3. 9 ٪ به پایان رسید. در همین حال ، میانگین صنعتی داو جونز برای بهترین ماه خود از سال 1976 14 ٪ صعود کرد.

این دستاوردها در میان آنچه سال سختی برای بازارهای مالی بوده است ، حاصل می شود. برای مبارزه با تورم با آسمان ، فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش داده و افزایش دیگری در این هفته پیش بینی می شود. افزایش نرخ بهره می تواند به افزایش قیمت های مارپیچ کمک کند ، اما آنها همچنین می توانند بر قیمت دارایی های مالی مانند سهام ، اوراق قرضه و رمزنگاری وزن داشته باشند - تأثیری که امسال شاهد آن بودیم.

هفته گذشته ، سرمایه گذاران خبرهای خوبی کسب کردند: اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه سوم 2. 6 ٪ رشد کرد. اما به طور کلی ، کارشناسان هنوز می گویند رکود اقتصادی یک امکان بسیار واقعی است.

در اینجا به همین دلیل سهام می تواند با وجود نگرانی از رکود اقتصادی ، افزایش یابد.

تبلیغات توسط پول. اگر روی این تبلیغ کلیک کنید ، ممکن است جبران شود. آگهی

کارگزاری که شما انتخاب می کنید. Public. com را امتحان کنید ، بستر سرمایه گذاری به مردم کمک می کند تا سرمایه گذاران بهتری پیدا کنند. ببینید چه چیزی ما را متفاوت می کند.

برای ساکنان ایالات متحده 18+ و مشروط به تأیید حساب معتبر است. ممکن است هزینه های دیگری نیز در ارتباط با تجارت باشد. به Public. com/disclosures مراجعه کنید.

بازار سهام اقتصاد نیست

در حالی که آنها هنگام صحبت در مورد پول اغلب با هم جفت می شوند ، بازار سهام با اقتصاد بسیار متفاوت است. اقتصاد به تولید و مصرف کالاها و خدمات در ایالات متحده اشاره دارد ، در حالی که بورس سهام نشان دهنده مبادله ای است که در آن سرمایه گذاران می توانند سهام شرکت های تحت کنترل عمومی را خریداری و بفروشند.

رابرت کانزو ، مدیرعامل و مدیر عامل اتحاد ثروت می گوید: "این اشتباه است که فرض کنیم اقتصاد و بورس سهام یکسان هستند.""با این حال ، طی دوره های طولانی تر ، اقتصاد و بورس سهام تمایل به همبستگی قوی با یکدیگر دارند."

این جایی است که سردرگمی وارد می شود. یک بورس سهام خوب تمایل دارد که با یک اقتصاد سالم همراه باشد. اما این همیشه اینگونه نیست - در واقع ، امسال خبرهای خوب اقتصادی گاهی اوقات به سهام آسیب رسانده است - بنابراین سرمایه گذاران نباید به عنوان قابل تعویض به اقتصاد و بورس نگاه کنند.

بازارها به جلو نگاه می کنند

بازارها بر اساس نحوه انجام اقتصاد در سال گذشته افزایش یا سقوط نمی کنند. در واقع ، آنها به سختی حتی روی نحوه کار اقتصاد اکنون متمرکز شده اند.

بازار سهام به جلو نگاه می کند ، به این معنی که ارزش گذاری ها منعکس کننده نحوه انتظار شرکت ها در آینده است.

ژن گلدمن ، مدیر ارشد سرمایه گذاری در مدیریت سرمایه گذاری Cetera می گوید: "[بازارها] در حال حاضر قیمت رکود اقتصادی را دارند و اکنون در بهبودی بالقوه قیمت گذاری کرده اند ، به خصوص وقتی که داده ها رکود اقتصادی خفیف تری را نشان می دهد."

تبلیغات توسط پول. اگر روی این تبلیغ کلیک کنید ، ممکن است جبران شود. آگهی

Public. com بستر سرمایه گذاری است که به مردم کمک می کند تا سرمایه گذاران بهتری پیدا کنند. نمونه کارها خود را در کنار بیش از یک میلیون عضو جامعه دیگر بسازید.

برای ساکنان ایالات متحده 18+ و مشروط به تأیید حساب معتبر است. ممکن است هزینه های دیگری نیز در ارتباط با تجارت باشد. به Public. com/disclosures مراجعه کنید.

سرمایه گذاران در حال تماشای فدرال رزرو هستند

سام استوال ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در CFRA Research می گوید ، بازارها می توانند به دلایل مختلف تجمع کنند. یک دلیل این است که سرمایه گذاران فرضیات خود را تغییر می دهند ، مانند این که فدرال رزرو می تواند در ماه دسامبر فقط 50 امتیاز پایه را افزایش دهد و نه 75 امتیاز پایه که قبلاً انتظار می رود.

بسیاری از کارشناسان این مسئله را به عنوان یک امکان واقعی می بینند ، و پل مک کولی ، اقتصاددان ارشد سابق شرکت مدیریت سرمایه گذاری PIMCO روز دوشنبه به CNBC گفت که وی معتقد است که انتظارات برای افزایش 50-امتیاز در اواخر سال جاری به همین دلیل است که بازارها در حال تجمع هستند.

مارک هافل ، مدیر ارشد سرمایه گذاری در مدیریت ثروت جهانی UBS ، موافق است.

هافل روز دوشنبه نوشت: "ما بیشتر این اقدامات را به این امید نسبت می دهیم که فدرال رزرو ممکن است شروع به شماره گیری سرعت افزایش نرخ آن و عوامل فنی مربوط به موقعیت یابی سرمایه گذار در حال حاضر محتاطانه کند."

استوال می گوید ، سایر عواملی که می توانند باعث تظاهرات شوند ، بازار در حال کاهش است - مانند ، سرمایه گذاران فکر می کنند که این بیش از حد است - و فصلی بودن. علیرغم اینکه به دلیل نوسانات زیاد شناخته شده است ، اکتبر از نظر تاریخی یک ماه مثبت برای سهام در کل بوده است.

آیا بازارها همچنان به تجمع ادامه خواهند داد؟

در حالی که هیچ کس توپ کریستالی ندارد که آینده را به طور دقیق پیش بینی کند ، سرمایه گذاران از نزدیک از نزدیک فدرال رزرو را تماشا می کنند.

روز چهارشنبه ، فدرال رزرو انتظار می رود افزایش نرخ دیگری را اعلام کند ، و سرمایه گذاران در مورد آنچه که از جلسه دسامبر نیز انتظار دارند ، گوش می دهند.

کوئینسی کروسبی ، رئیس استراتژیست جهانی LPL Financial گفت: "پیام چهارشنبه برای پیشبرد انتظارات بازار بسیار مهم خواهد بود.""رئیس پاول باید معامله گران و سرمایه گذاران را به طور یکسان متقاعد کند که فدرال رزرو هنوز هم قاطعانه مصمم است که تورم را محدود کند ، اما این امر را می توان با دوز پایدار نرخ پایین تر انجام داد."

تبلیغات توسط پول. اگر روی این تبلیغ کلیک کنید ، ممکن است جبران شود. آگهی

Public. com به شما امکان می دهد تا با هر مقدار پول در سهام ، ETFS و Crypto سرمایه گذاری کنید. بینش را در یک جامعه به اشتراک بگذارید و به تعداد زیادی از محتوای آموزشی دسترسی پیدا کنید.

برای ساکنان ایالات متحده 18+ و مشروط به تأیید حساب معتبر است. ممکن است هزینه های دیگری نیز در ارتباط با تجارت باشد. به Public. com/disclosures مراجعه کنید.




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: